Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Άρνηση της Εθνικής Τράπεζα Χανίων να δεχτεί αιτήσεις σύμφωνα με το Νόμο"περί υπερχρεωμένων νοικοκυριών"


Σύμφωνα με καταγγελίες καταναλωτών στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων ,η Εθνική Τράπεζα Χανίων αρνήθηκε την παραλαβή
αιτήσεων από

 υπερχρεωμένους καταναλωτές,
για χορήγηση αναλυτικής κατάστασης του χρέους τους, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις του ισχύοντος από 1 Σεπτεμβρίου( Ν.3869/2010 ΦΕΚ
130)
Μάλιστα ασκήθηκε πίεση αποτροπής της κατάθεσης της αίτησης,
λέγοντας τους ότι δεν υπάρχει τέτοια Νομοθεσία εν ισχύ και ότι αν
επιθυμούν ρύθμιση του χρέους τους, να υποβάλλουν αίτηση βάσει δικού
της υποδείγματος και επί πλέον τους πίεζε να υπογράψουν, μία σύμβαση
με τους δικούς της όρους αδιευκρίνιστους, για τον καταναλωτή.Σε
παράκληση του καταναλωτή να του δοθεί το έντυπο προκειμένου να
συμβουλευτεί το Νομικό Τμήμα της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ , εμφανίστηκε άρνηση εκ
μέρους της Τράπεζας, και μάλιστα είχε το θράσος ο Διευθυντής, της εν
λόγω Τράπεζας να γράψει επί του προσκομισθέντος εντύπου -αίτησης του
καταναλωτή, το οποίο επίσημα είχε εφοδιαστεί από τον εξουσιοδοτημένο
Φορέα διαχείρισης (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ), βάσει του Νόμου 3869/2010, ότι
αρνείται να δεχτεί την αίτηση αλλά συγχρόνως το υπογράφει και το
σφραγίζει χωρίς καν να το πρωτοκολλήσει γράφοντας επί αυτού ότι δεν
γίνεται δεκτή η αίτησή του.Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ καταγγέλλει αυτή την πρακτική
ως αντι διοικητική, γνωρίζοντας σε κάθε ένα "ξερόλα" ότι τα αιτήματα
των πολιτών και πρωτοκολλούνται και απαντιούνται,εκτός εάν ο
Διευθυντής της Εθνικής Τράπεζας Χανίων( Παράτημα Κορωναίου) ζει σε
άλλη Χώρα ή εμείς είμαστε ξένοι από την Χώρα αυτή πολίτες.
Την πρακτική αυτή την καταγγέλλουμε δημόσια, αλλά και μέσω εγγράφου
μας ,θα ενημερώσουμε τον Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή για τα περαιτέρω.
Τέλος, ενημερώνουμε τους καταναλωτές, ότι η Ένωση Προστασίας
Καταναλωτών Χανίων, είναι ο ένας από τους Φορείς που έχει
θεσμοθετηθεί να διαχειρίζεται υποθέσεις υπερχρεωμένων
φυσικών προσώπων και επιχειρήσεων πλην εμπόρων πανελλαδικά, πολιτών,
που βρίσκονται σε αδυναμία πληρωμής του χρέους τους, παρέχει οδηγίες
και την υποστήριξη της δωρεάν για τα μέλη της. Τονίζουμε δε στους
καταναλωτές ότι ο νέος Νόμος παρέχει ωφέλεια σε πολλές περιπτώσεις
υπερχρεωμένων , επίσης κλείνουμε τα αυτιά μας σε οποιανδήποτε
"σειρήνα" πέρα από τους εξουσιοδοτημένους φορείς από την πολιτεία, και
για οποιανδήποτε ενημέρωση απευθυνόμαστε στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ και στο
τηλ.2821092666

H Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

to idio pa8ame kai emeis me tin e8niki.kapoioi nomizoun oti i trapeza eina tou patera tous.vriskomaste se asximi katastasi kai den kserw pou na apeu8in8w....parakalw peite mou