Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα δανεια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα δανεια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Τραπεζικά τρικ με δάνεια για να συγκρατηθούν οι επισφάλειες

Μάχη οπισθοφυλακής για να διατηρήσουν σε νορμάλ επίπεδα τις επισφάλειες τους δίνουν τους τελευταίους μήνες οι τράπεζες. Η δε προσπάθεια τους αυτή αναμένεται να ενταθεί και να κορυφωθεί προσεχώς, καθώς οι προβλέψεις της «επόμενης μέρας» που γίνονται, κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικές είναι.
Ειδικότερα, αυτό το οποίο γίνεται με την περίπτωση των δανείων, για την αγορά αυτοκινήτου, είναι

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

«Καλπάζουν» τα κόκκινα δάνεια

Συνεχίζεται η άνοδος των καθυστερήσεων καθώς η ύφεση επηρεάζει τα εισοδήματα νοικοκυριών και επιχειρήσεων



Διαδοχικά ρεκόρ από μήνα σε μήνα καταγράφουν οι καθυστερήσεις δανείων στην εγχώρια αγορά, καθώς η ύφεση που πλήττει την οικονομία οδηγεί ολοένα και περισσότερα νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Πρέπει να συνεχίσουμε τις αϋπνίες;

ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΕΙΣΑΙ ΠΡΩΤΟΣ.ΙΣΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟ BLOG ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ. ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ. ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ . ΧΡΩΣΤΑΩ! ΣΕ ΚΑΡΤΕΣ ,ΔΑΝΕΙΑ,ΚΛΠ.ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΩΡΑ; ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ,ΑΝΕΡΓΙΑ.ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΩΡΑ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΛΗΝ ΟΙΚΟΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1000 Κ. ΕΞΑΕΤΙΑΣ. ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ; ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΥΣΙΚΑ. ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ; ΒΑΣΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΛΕΩ ΑΣ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΜΕΣΑ. 50 ΧΡΟΝΩΝ ΕΦΤΑΣΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΟΠΟ. ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΑΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΥΠΝΙΕΣ.  ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. Βασιλακης

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Η απάντηση είναι "όχι". Δεν χρειάζεται να συνεχίσετε τις αϋπνίες. Το νομοσχέδιο της Κατσέλη για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά θα σας (μας) βοηθήσει πολύ. Ας το περιμένουμε. Μια συζήτηση με τις τράπεζες για ρυθμίσεις θα ήταν μια καλή πρώτη κίνηση. Αλλά μην υπογράψετε τίποτα πριν δείτε το νομοσχέδιο. Απλώς κερδίστε χρόνο. Ειδικά αν υπάρχει ανεργία, μπορείτε να ζητήσετε αναστολή όλων των πληρωμών δόσεων μέχρι να ξαναπιάσετε δουλειά. Δεν μπορούν να σας κάνουν τίποτα ουσιαστικό.
Σε κάθε περίπτωση, στείλτε μου περισσότερες λεπτομέρειες για να δούμε πως μπορείτε να κινηθείτε από εδώ και πέρα.


daneioliptis