O N. 3869/2010 που αφορά τη ρύθμιση οφειλών των υπερχρεωμένων νοικοκυριών, γνωστός και ως «νόμος Κατσέλη», βρίσκεται σε πλήρη εφαρμογή και από τις αρχές του Μάιου 2011 άρχισαν να δικάζονται οι πρώτες υποθέσεις στην Αθήνα και την υπόλοιπη χώρα. Το Ειρηνοδικείο Αθηνών εξέδωσε στις 28-6-2011 την υπ΄ αριθ. 15/Φ1/2011 απόφασή του, που αποτελεί και την πρώτη θετική δικαστική απόφαση σε όλη την Ελλάδα για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με την οποία απέρριψε το σύνολο των ενστάσεων και αιτιάσεων των αντιδίκων Τραπεζών και με μια μνημειώδη και ιστορική απόφαση ενέταξε