Τετάρτη, 7 Ιουλίου 2010

"Καταγγελία για την Τράπεζα Πειραιώς όταν υπολειτουργεί το σύστημα"



"Προχτές, συνδέθηκα στο Winbank για να πληρώσω ένα λογαριασμό. Σκέφτηκα ότι έτσι θα γλυτώσω χρόνο. Το σύστημα μου εμφάνιζε μήνυμα λάθους και, ως εκ τούτου, δεν μπόρουσε να εκτελέσει την πληρωμή. Προσπάθησα να δείξω κατανόηση καθότι η τράπεζα πρόσφατα εκανε...
αλλαγές στο σύστημα της. Όχι πως δε φταίει η τράπεζα σε αυτό, είναι ένοχη και με το παραπάνω. Κακώς επιτρέπει στους πελάτες της να μπούν στο συστημα τη στιγμή που αυτό υπολειτουργει.

Το θέμα είναι ότι έπρεπε να πληρώσω το λογαριασμό μου. Είναι ο λογαριασμός του κινητού μου στην Cosmote. Έτσι λοιπόν, και εφόσον δεν γινόταν αλλιώς, πήγα χθες στο πλησιέστερο κατάστημα Γερμανός να πληρώσω. Ολα καλά λοιπόν.

Σημερα όμως, μου ήρθε ειδοποίηση απο winbank οτι ο λογαριασμός μου τακτοποιηθηκε κανονικά. Ενώ μου είχε εμφανίσει μύνημα λάθους, ενώ αδυνατούσε να εκτελέσει την πληρωμή, ενώ τον πλήρωσα ο ίδιος αυτοπροσώπος, αφαίρεσαι η Πειραιώς το ποσό από τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Και σα να μη φτάνει αυτο, σε συνομιλία που είχα με έναν εκπρόσωπο, μου είπε εμέσως πλην σαφώς ότι όντως ευθύνεται η τραπεζα αλλα τα λεφτά δεν θα επιστραφούν!!! Κι ότι πρέπει ο ίδιος να διαπραγματευτώ με Cosmote.

Με λίγα λόγια. Η τράπεζα Πειραιώς με έκλεψε. Για λάθη δικά της τα οποία πληρώνω ΕΓΩ με τα δικά μου χρήματα, δεν μπορεί να κάνει τίποτε απολύτως. Αντιθέτως, με συμβουλεύει να βγάλω ΕΓΩ το φίδι από την τρύπα και να απόδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας στην cosmote, η οποία για έναν λογαριασμό έχει πληρωθεί δύο φορές. Μα είναι δυνατόν; Το γελοίο σλόγκαν της τραπεζας Πειραιώς "Η τράπεζα με τη δική σου έννοια" το οποίο ποστάρει στο winbank είναι πέρα για πέρα αλήθεια. Έχω νέες έννοιες, να στε σίγουροι αγαπητοί.."
πηγή: http://troktiko.blogspot.com

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μου έχει συμβεί και εμένα αυτό με την συγκεκριμένη τράπεζα,αλλά για καλή μου τύχη το σύστημα της Cosmote έβγαλε αυτόματα στον επόμενο λογαριασμό πλεόνασμα και έτσι δεν είχα πρόβλημα.Πάντως η ΠΕΙΡΑΙΩΣ είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ απέναντι στους πελάτες της αλλά ΚΑΙ στους καλούς πελάτες της!
Στην κατάστημα της Αμαλιάδας έχω κάνει αίτηση για προεξόφληση συγκεκριμένων επιταγών,πολύ δυνατού και απόλυτα φερέγγυου πελάτη τους,και εγώ είμαι απόλυτα σωστός προς την τράπεζα,έχουν δώσει έγκριση από τις αρχές του Ιουλίου και ακόμα περιμένω το οκ απο την Αθηνα για εκταμίευση.Όσπου η μία επιταγή ήρθε η ώρα της και τα έβαλε ο ανθρωπος τα λεφτά...ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
Περιμένω από την δουλειά μου μεγάλα ποσά που μου χρωστάνε,δεν θα παω να καταθεσω στην Πειραιώς,ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ!.-

Ανώνυμος είπε...

H ΠΕΙΡΑΙΩΣ είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ απέναντι στους πελάτες της αλλά ΚΑΙ στους καλούς πελάτες της!
Στην κατάστημα της Αμαλιάδας έχω κάνει αίτηση για προεξόφληση συγκεκριμένων επιταγών,πολύ δυνατού και απόλυτα φερέγγυου πελάτη τους,και εγώ είμαι απόλυτα σωστός προς την τράπεζα,έχουν δώσει έγκριση από τις αρχές του Ιουλίου και ακόμα περιμένω το οκ απο την Αθηνα για εκταμίευση.Ώσπου η μία επιταγή ήρθε η ώρα της και τα έβαλε ο ανθρωπος τα λεφτά...ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
Περιμένω από την δουλειά μου μεγάλα ποσά που μου χρωστάνε,δεν θα παω να καταθεσω στην Πειραιώς,ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ!.-
Αχαϊκή Συνεταιριστική Τράπεζα στο εξής.Μέχρι να χαλάσει και αυτή.Ποτέ ξανά αποκλειστικά σε μια τράπεζα.

Pavlina Valavanidou είπε...

Θα ηθελα να προσθεσω κι εγω ενα σχολιο
πηρα τηλ την Πειραιως γιατι εψαχνα να ρωτησω κατι γισ ενα θεμα μου μετα σπο πολλες προσπαθειες παιρνω την Πειραιως και σηκωνει το τηλ μια Ρουμανα! Προς στιγμην σκεφτηκα οτι εκανα λαθος και πηρα καποιο χωρο ειδικων υπηρεσιων και οχι σε Τραπεζα.
Σωστα ομωε ειχα παρει η Ρουμανα φεν καταλαβαινε σχεδον τι της ελεγα και συν τοις αλλοις ηταν και πολυ αποτομη. ΦΥΣΙΚΑ υπεβαλα αιτηση παραπονων στα κεντρικαρο ιπαροχης ειδικων υπηρεσιων.

ΒΑΡΣΑΜΟΠΟΥΛΟΥ είπε...

Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ. ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΜΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ALPHA ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΟΤΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5 ΧΙΛ ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΟΥ, ΩΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ, ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ, ΚΑΘΑΡΟ, 2%. ΜΕΤΑΦΕΡΑΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΘΕΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟΚΟ ΓΙΑΤΙ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ. " ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΤΙ;" ΡΩΤΑΩ. -"ΤΙΠΟΤΑ."
ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ." ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ" !!!!!!!!!!!!!!! ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ!