Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

"Προπληρωμένες κάρτες της τράπεζας Κύπρου"


"Γεια σας θελω να καταγγειλω την απαραδεκτη κατασταση με τις prepaid καρτες της Τραπεζας Κυπρου. Εδω και 3 χρονια που ειμαι κατοχος μιας τετοιας καρτας δεν μου εχουν περασει ΠΟΤΕ το ποσο που εχω καταθεσει στο ταμειο της τραπεζας και παντα οταν τους περνω τηλεφωνο την αλλη μερα μου λενε εχετε δικαιο δεν ειχε αποδεσμευτει ποσό απο προηγουμενη αγορα σας!!!! Λες και ειναι δικη μου δουλεια να το κανω αυτο! Αφηστε που μπορει καποιος να ξεχαστει να κοιταξει σε καποιο ΑΤΜ αν μπηκαν τα χρηματα του ή να μην θυμοταν το προηγουμενο υπολοιπο του κ ετσι να χασει τα χρηματα του! Επιπλεον ενδιαφερον παρουσιαζει το γεγονος πως οταν μια φορα αγανακτησμένος ζήτησα να μου εξηγήσουν τι ακριβως σημαινει αυτο που λενε σαν διακιολογια(οτι δεν εχει αποδεσμευτει προηγουμενο ποσο) μου απαντησαν οτι ειναι τραπεζικος ορος και οτι δεν μπορουν να μου εξηγησουν!!!! Μα ειναι δυνατον να μην σκεφτω εγω ή ο οποισδηποτε αλλος μετα απο ολα αυτα οτι υπαρχει δολος? Μα να μην περνάνε ΠΟΤΕ τα χρηματα και παντα απο λαθος?????"


ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Για τις προπληρωμένες κάρτες της τράπεζας Κύπρου
Έχω κι εγώ την ίδια κάρτα και πράγματι καθυστερεί αρκετά να περαστεί το ποσό της κατάθεσης μέχρι 12 ώρες αλλά υπάρχει η υπηρεσία icardonline https://www.i-cardonline.gr/ όπου εκεί μπορείς να κάνεις δωρεάν εγγραφή και χρήση της υπηρεσίας όπου μπορείς να βλέπεις όλες τις κινήσεις – υπόλοιπο της κάρτας σου."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------

"Παιδιά, καλό είναι πριν κάνετε κάποια καταγγελία, να εχετε ενημερωθεί απόλυτα πάνω στο θέμα που θίγετε. Έχω κι εγώ προπληρωμένη κάρτα της Τράπεζας Κύπρου. Από την πρώτη στιγμή που την πήρα, μου είπαν στο ταμείο ότι κάθε κατάθεση πιστώνεται (δηλαδή περνάνε τα χρήματα στην κάρτα) μέχρι τις 8 το βράδι το αργότερο, της επόμενης ή της ίδιας μέρας. Αυτό σηημαίνει ότι αν καταθέσω π.χ. σε ΑΤΜ το βράδι της Δευτέρας, (σε μη εργάσιμη ώρα) ή στο ταμείο το πρωί της Τρίτης, τότε τα χήματα θα είναι διαθέσιμα το αργότερο μέχρι τις 8 το βράδι της Τρίτης. Εγώ τουλ! άχιστον αυτό έχω δει, και ξέρω και μπαίνω για αγορές (ebay, paypal κλπ.) πάντα μετά τις 8 το βράδι, και αφού έχω τσεκάρει το υπόλοιπο από το site i-cardonline.gr.Μάλιστα οι συναλλαγές του paypal δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν όταν η κάρτα δεν έχει τα χρήματα, και έρχεται σχετικό μήνυμα λάθους. Από κει και πέρα, κάθε φορά που καταθέτεις ("πληρώνεις") την κάρτα, αφαιρείται 1 ευρώ. Λυπάμαι, αλλά το λέει το έντυπο της κάρτας. Αυτό σημαίνει ότι αν θέλω να πληρώσω για κάι που κάνει 9 ευρώ, πρέπει να καταθέσω 10. Ανάλογες επιβαρύνσεις έχετε και όταν τη χρησιμοποιείτ! ε για ανάληψη μετρητών (όταν η κάρτα έχει κάποοια χρήματα μέσα). Και πάλι η αντίστοιχη χρέωση αναγράφεται στους όρους. Αυτό είναι όλο, έχω κάνει πάνω από 150 αγορές με την προπληρωμένη αυτή κάρτα, αλλά ακόμα και σε sites με στοίχημα μπορώ να την χρεώνω και να την πιστώνω. Διαβάστε λοιπόν καλά, πριν παραπονεθείτε...
P.S. : Υπάρχουν περιπτώσεις που ο υποψήφιος πωλητής μιας συναλλαγής που τελικά δεν κάνετε, να σας "μπλοκάρει" τα χρήματα, παρ' όλο που ακυρώσατε τη συναλλαγή. Έχω επικοινωνήσει και γι αυτό με την Τράπεζα, τα χρήμαα δεσμεύονται για 15 ημέρες περίπου και τελικά επιστρέφουν στο υπόλοιπό σας, είναι μέσα στους όρους λειτουργάς της κάρτας."
πηγή: troktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: