Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Χρεώσεις Eurobank


"ΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ Η ΕUROBANK ΧΡΕΩΣΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ 3.00 ΕΥΡΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ "ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΔΡΑΝΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ...



ΔΗΛ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΙΝΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΕ ΤΙΜΩΡΕΙ!!!ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΜΟΥ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΥΡΗΧΘΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΧΕΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ!!!!!ΜΑ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΩΜΕΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ EUROBANK OTI OI ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ????ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ?"

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------

"Μέχρι πριν λίγους μήνες έκανα όλες τις πληρωμές μου on line με το e banking της eurobank χωρίς χρέωση.
Χωρίς καμία ειδοποίηση άρχισαν να χρεώνουν όσους δεν διατηρούν σκλαβωμένα 3000 ευρώ στο λογαριασμό τους.
Για παράδειγμα έκανα μια μεταφορά από Eurobank σε λογαριασμό της Εθνικής, ένα ποσό γύρω στα 1250 ευρώ, μου χρέωσαν 2,05 ευρώ!!!"
Πηγή: troktiko.blogspot.com

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η Eurobank είχε χρεώσει πριν καμιά 10αρια χρόνια για αδρανείς λογαριασμούς που ωστόσο το πλήρωσε με το να χάσει μικροεπενδυτές. Αφού έγινε πανικός με τις παράνομες χρεώσεις στις τηλεοράσεις και τα ειδησεογραφικά μέρα το αποσύρανε και όπως βλέπω το 2010 το επανέφερε. Έχασε που έχασε πελάτες, τώρα με την κρίσει θα χάσει και άλλους, άρα γιατί να μην πάρει ότι προλάβει…; πολύ αυθάδεια αυτή η τράπεζα. Αλλά μετρημένες είναι η ημέρες της αφού οδεύει και αυτή για κρατικοποίηση…