Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Η Αφίσα της κίνησης "Επαγγελματίες και ΟΑΕΕ, δράση τώρα"

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.(ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΒΕΒΑΙΑ).
ΟΦΕΙΛΩ ΣΤΟΝ 22 ΟΑΕΕ 22 ΔΙΜΗΝΑ 17000€. ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 4 ΧΡΟΝΙΑ Ο ΟΑΕΕ ΜΟΥ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ.
ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΤΙΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΜΟΥ ΘΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ (ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΟΙΝΙΚΟ) ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΝΗΘΗΚΕ
ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ?ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙΧΕ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΠΛΗΡΩΝΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ
ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙ ΑΥΤΟ?
ΕΓΩ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ
(ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ)?

Ανώνυμος είπε...

Αναρτησατε μια αφίσσα στο blog σας και αναρωτιέμαι τι θέλετε να πείτε με αυτήν. Τα προβλήματα είναι γνωστά χροοοοοοόνια τώρα, την λύση την σιγοψιθυρίζουμε όλοι επίσης χροοοοόνια τώρα, γιατί δεν την κάνουμε πράξη; Μια αφίσα θα μας σώσει; Και μην μου πείτε ότι η αφίσσα είναι άρχή, γιατί για ενα πρόβλημα το οποίο έχει ωριμάσει δεν χρειάζεται γνωστοποίηση αλλά λύση και αν πραγματικά θέλουμε να λύσουμε το πρόβλημα ας περάσουμε από την εποικινωνία στην δράση